درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45183صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 آبان 1399 - 19:51
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: ارتقاء جایگاه روابط‌عمومیها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست
اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان تاکید کرد: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها نزد مردم و مدیران، در گرو فعالیت اثربخش آنهاست.


به گزارش شارا، محمود قاسم نژاد عصر امروز در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها، بر ضرورت تلاش و اهتمام برای ارتقاء این جایگاه تأکید و اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی، نقش رهبری این حوزه را دارد و باید برندسازی کند.


وی ادامه داد: اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.


رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان افزود: فرمانداران را مکلف می کنیم برای هماهنگی با روابط عمومی ها ، نشست های متناظر با این جلسه را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کنند.


وی موضوع آموزش و ارتقاء سواد رسانه ای را مهم و جزو الزامات خواند و گفت: لازم است در این حوزه، انتقال دانش و تجربه اتفاق بیافتد و در این بخش می توان از مرکز آموزش مدیریت دولتی استان و نیز ظرفیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره گرفت.


قاسم نژاد خاطرنشان کرد: تأکید داریم که رویکرد و نگرش مدیران در خصوص رسانه و روابط عمومی ، تغییر کند و تحقق این مهم؛ با نقش آفرینی مثبت و اثربخش روابط عمومی ها میسر می شود.


به گزارش ۸دی، در این جلسه هریک از اعضا هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به بیان نظرات خود در خصوص اهمیت فعالیت های روابط عمومی و نقش آفرینی رسانه ای در حوزه تخصصی و نیز انعکاس خدمات و دستآوردهای دولت پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد